my x-mas wish.

bild: blogg.stureplan.se/michaela

Och här sitter jag och försöker med all min styrka att inte skicka iväg ett god jul-sms till dig. Jag tyckte att det var en ganska bra idé? Lite oskyldigt och en ursäkt till kontakt. Du sa att jag alltid var välkommen att höra av mig, så länge det inte skulle såra mig. Jag rådfrågade mina bästa vänner och de sa blankt nej, det kanske verkar som bra idé just nu, men är det verkligen det i det långa loppet? Hör du av dig kommer du aldrig att kunna släppa honom, sa de. Jag vet att de har rätt, de vill bara mitt bästa och jag vet att jag skulle säga samma sak om situationen var omvänd. Men jag vet inte om jag vill släppa honom, om jag är redo. Just nu vill jag bara ha dig, mer än någonsin. Och högst upp på min önskelista står du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0