you've got mail.

Mitt hjärta hoppade över ett slag när jag såg ditt namn i inkorgen. Det var det vackraste och sorgligaste brev jag någonsin fått. Det var fyllt med så mycket känslor, välformulerade meningar som önskade mig allt gott och lite till. Du skrev att du saknade mig, att du aldrig någonsin velat ha mig hos dig så mycket som då. Men du skrev också att det var bäst såhär, iaf just nu. Om saker och ting förändras i framtiden och när jag mår bra igen så var jag välkommen att höra av mig, för att utforska vad som kanske skulle ha kunnat bli.

Åh så fint det var! Tårarna letade sig fram på mina kinder när jag läste det. Jag har läst brevet flera gånger och varenda gång rinner tårarna. Det var skönt att du hörde av dig, för jag hade inte gjort det. Det var så många ord som var osagda och är du hörde av fick de det utrymme de förtjänade. Det var kändes så jävla bra för det fick ett avslut för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0