samtal med min kille.

Jag pratade med min kille häromdagen.
- Ja alltså, jag behöver höra att du tycker om mig och att du saknar mig. Annars tror ju jag att du kanske inte gör det...
- Men det vet du att jag gör.
- Ja, men... jag behöver höra det. Jag behöver få den bekräftelsen.
- Men om inte jag säger något annat så kvarstår det jag sa förut, att jag tycker om dig och att jag sakar dig. Jag vet att du egentligen vet det.
- Ja, men jag vill gärna höra det ibland också. Det gör mig glad.
- Jag är ingen man av stora ord.
- Nä, det vet jag. Men jag kräver inte värsta kärleksförklaringen, säg bara att du tycker om mig. Det räcker så.
- Okej, jag skall börja säga det. Jag skall säga det när jag tänker på dig och när jag saknar dig.

Yey! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0